TEL: 881-788-879 | MAIL: kursy@akademiaedukacji.pl

Z Albertem Pietrasem, dyrektorem Edu – Szkoły szybkiego czytania i technik pamięciowych – firmy szkoleniowej rozmawiamy o tym, jak wystartować z własną firmą w usługach edukacyjnych.

Co Pan ma na myśli, mówiąc „Teraz jest czas na zarabianie”?

W Edu mówimy, że zarabianie zaczyna się teraz, bo w naszym modelu biznesowym franczyzobiorca zarabia już w pierwszym miesiącu, a zacząć może w każdym. Więc dlaczego nie miałby zarabiać od teraz? Elastyczny model Edu daje takie możliwości, mimo że edukacja kojarzy się z jesienią.

Jaką franczyzę proponuje Edu?

Edu oferuje bardzo elastyczną franczyzę na prowadzenie kursów szybkiego czytania, technik pamięciowych i koncentracji dla trzech brandów, każdy w innej kategorii wiekowej (dzieci 7-8 i 10-12 lat, młodzież i dorośli oraz biznes). Zaczynamy od szkolenia podstawowego, które pozwala prowadzić kursy z młodzieżą i dorosłymi i daje cenne doświadczenie. Oczywiście, nie każda franczyza daje takie możliwości jak nasza. O współpracy myślimy długoterminowo, dlatego warunki finansowe dla franczyzobiorców dopasowujemy do ich rynku lokalnego. Elastyczne zasady dają większą rentowność i pewność powodzenia inwestycji.

Żeby zarabiać na szkoleniach, trzeba się przygotować. Czy rzeczywiście dopiero jesienią powinniśmy myśleć o rozpoczęciu własnej działalności w branży edukacyjnej?

Podobno edukacja właśnie o tej porze roku przynosi największe zyski. AP: Nawet jeśli planujemy otworzyć działalność po wakacjach, to i tak już dzisiaj powinniśmy zacząć myśleć i działać w tym biznesie. Trzeba dotrzeć do informacji o rynku, o tym, jak zarabiać, na czym zarabiać. To najlepszy moment, by przystąpić do współpracy, zacząć się szkolić w tej branży, zdobywać pierwsze doświadczenia i w sezonie mieć już świetnie prosperującą firmę. Bo do zarabiania też trzeba się przygotować. Spóźnialscy mają po prostu trudniej. Ale nikogo nie odsyłamy z kwitkiem, bo każdemu chcemy dać szansę, by zarobić. Podkreślam jednak cały czas, że przygotowania do biznesu trwają. Dobrze przetestować swoje umiejętności przed sezonem i korzystać na istnieniu firmy w każdym miesiącu.

Dlaczego warto współpracować z Edu?

Uważam, że rozwój intelektualny jest podstawą w życiu. A podejmując współpracę z Edu, przedsiębiorca zyskuje dwukrotnie: rozwija własne umiejętności i uczy się, jak rozwijać innych. Stąd tyle satysfakcji płynącej z tej współpracy. Oferujemy rzecz we współczesnym świecie najcenniejszą – więcej czasu, a wiadomo, że czas, to także pieniądz. Zasady, którymi się kierujemy, współpracując z franczyzobiorcami, definiują cztery wartości: uczciwość, wolność, partnerstwo, elastyczność.

Czy to elastyczność zmotywowała was do stworzenia modelu biznesu dostosowanego do lokalnego rynku?

Owszem. Elastyczność pozwoliła też utrzymywać dobrą rentowność firmy. Pozwoliła przetrwać kryzys. W tym przejawia się również nasza uczciwość – nie obiecujemy gruszek na wierzbie. Po podpisaniu umowy sugerujemy, który z proponowanych przez nas modeli, jest najbardziej skuteczny na danym rynku. A mamy trzy takie modele. Na początek proponujemy model uniwersalny dla młodzieży i dorosłych. Następnie chętni mogą otrzymać licencje na produkty dla dzieci – dwa, sprzedawane pod wspólną marką, lub na dostęp do modelu biznesowego.

Kto może przystąpić do współpracy?

Mogą współpracować z nami zarówno osoby, które nie prowadziły jeszcze działalności, i takie, które prowadzą. Nie zmuszamy do przeprofilowania się. Oczywiście rekomendujemy używanie marki Edu, ponieważ jest sprawdzona i daje duże dochody. Dajemy też możliwość samodzielności na swoim terenie w działaniu, w wyborze produktów, a nawet w cenach. Oczywiście mamy wytyczne, które sugerują pewną politykę wobec klientów i innych firm. Ale pozostawiamy partnerom dużo swobody, ponieważ oni najlepiej wiedzą, jak na ich lokalnym rynku wygląda sytuacja i czego potrzebują.

Co dajecie swoim partnerom franczyzowym?

Mamy prawie siedmioletnie doświadczenie. Pomagamy w dostosowaniu biznesu do oczekiwań rynku lokalnego, co jest kluczem do sukcesu. Największą zaletą współpracy będzie używanie sprawdzonych metod pozyskiwania klientów. Dzięki temu jeszcze przed inwestycjami można ustalić rentowność, jakiej można się spodziewać na danym rynku. Ważne także, że już pierwsze szkolenie jest uniwersalne i daje duże możliwości zarabiania.

Jeśli nurtują Państwa jakieś pytania, to możecie Państwo zadzwonić do sekretariatu Edu (w dni powszednie 10.00 – 16.00) tel. 58 625 70 58 i poprosić o rozmowę z osobą zarządzającą Edu – Albertem Pietrasem – na pewno udzieli Państwu wyczerpujących informacji. Zapraszamy także do kontaktu mailowego: centrala@akademiaedukacji.pl

Back to top